Zamknięte drzwi w SP 5. Czy szkoła powinna zamykać drzwi?

15 marca 2017 7:33 5 komentarzy

Szkoła to miejsce, w którym edukuje się najmłodszych oraz młodzież. Za bezpieczeństwo na terenie placówki odpowiada dyrekcja oraz nauczyciele. Do naszej redakcji zgłosili się rodzice uczniów Szkoły Podstawowej numer 5 informując o problemie zamkniętych drzwi głównych, które pełnią również funkcję wyjścia ewakuacyjnego.

Tematowi postanowiliśmy się przyjrzeć. Dość szybko okazało się, że SP 5 nie jest jedyną szkołą na terenie Łomży, w której drzwi wejściowe są zamknięte na klucz. Co spowodowało taką decyzję dyrekcji placówki?

W rozmowie z nami, dyrektor placówki Małgorzata Pietrusewicz, tłumaczy powody, dla których zamknięto drzwi główne (na pewien okres). Wejście jest zamknięte właśnie z uwagi na bezpieczeństwo dzieci. Do szkoły można wejść innymi drzwiami od strony szatni. Największym zarzutem wobec dyrekcji placówki jest fakt zamkniętych drzwi ewakuacyjnych. Drugie drzwi są cały czas otwarte.

Więcej na ten temat w naszym materiale wideo.

 

Tags: , ,

Autor: admin1

Wyświetlenia: 1248

5 komentarzy

  • Adam says:

    Terefere A schody do szatni pewnie bezpieczniejsze są dla dzieci od głównego wejścia

  • szybki pit says:

    Wygody rodzicom się chce i patrza na siebie a nie na dzieci

  • Paweł says:

    Do wszystkiego sie musicie przyczepić moze szkoła byla juz zamykana

  • Anonim says:

    Takie Utrudnienia tylko szkodzą dzieciom a nie im pomagają , schody do szatni są gorsze niż wejście główne !

  • jula says:

    W jedynce od lat są zamykane .

  • Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

    *
    *

    Kursy walut

    Instagram

    Sonda

    Czy prezydent Mariusz Chrzanowski ma szanse na reelekcję?

    • Zdecydowanie tak (31%, Głosów: 235)
    • Zdecydowanie nie (27%, Głosów: 207)
    • Nie (19%, Głosów: 141)
    • Tak (18%, Głosów: 139)
    • Jeszcze nie wiem (5%, Głosów: 35)

    Głosujących: 754

    Loading ... Loading ...
    • ISSN 2450-6133